حلقه در هر انگشت نماد چه چیزی است؟

Posted on
انگشترهای متنوع

در این مطلب می خواهیم به موضوعی تاریخی اشاره کنیم. از دیرباز انگشتر یا حلقه در هر انگشت معنی خاصی داشت. شما چه قدر با معنی حلقه در هر انگشت آشنا هستید؟ اگر این موضوع برایتان جذاب است ما را در این مقاله همراهی کنید.

انگشت حلقه

ابتدا از انگشت چهارم شروع می کنیم. همان انگشت حلقه. به طور معمول حلقه در انگشت چهارم دست چپ نماد ازدواج است. فرد از زمانی که نامزد می کند حلقه ای در این انگشت خود دارد. در بعضی تمدن ها اعتقاد داشتند اگر فرد قبل از اینکه ازدواج کند، حلقه در انشگت چهارم خود بندازد، سرنوشت رسیدن او به عشق پایدارش را، کند می‌کند. در بعضی کشورها مانند لهستان، انگشت حلقه خود را در دست راست می اندازند.

انگشت کوچک و انگشت اشاره

استفاده از انگشتر در انگشت اشاره یا کوچک، در سال های اخیر طرفدارانی پیدا کرده است. عموما انگشتر در این دو انگشت برای جلب توجه اطرافیان است. در این مورد افراد می خواهند بگویند “من مُد خاص خودم را دارم”.

انگشت میانی

انگشتر در انگشت میانی از قدیم مورد توجه بوده. دست چپ یا راست مهم نیست، حلقه در این انگشت نماد تعادل و مسئولیت پذیری است. ضمنا استفاده از انگشتر در انگشت میانی حس خوشتیپ یا لوکس بودن را القا می کند.

انگشترهای مدرن

  • بندانگشتی
بندانگشتی

یکی از انواع انگشتر هایی که اخیرا ایجادشده، بندانگشتی ها هستند. به زبان انگلیسی به آنها midi ring گفته میشود. این نوع طرفداران بسیاری میان دختران جوان دارد.

  • انگشتر دوتایی یا two-finger ring
انگشتر دوتایی

از دیگرفرم های جدید انگشتر می توان به انگشتر های دوتایی یا two-finger ring اشاره کرد. این انگشتر به نظر راحت نیستند اما استایل شما را بینظیر می کنند.

  • طراحی با فونت
فونت

نوع دیگر که بسیار هم پرطرفدار است، طراحی منحصربفرد اسم با فونت موردنظر است. در انگلیسی به این monogram ring میگویند. اخیرا ترکیب دو اسم در یک قالب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین اول اسم را نیز در این قالب می گنجانند.

  • مدل بی نهایت
بی نهایت

در نهایت مدل دیگری که این روزها برایش سر و دست میشکنند، طرح بی نهایت یا infinity است. نماد عشق بی پایان است و گاها آن را با فونت ترکیب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *