خرید ساعت مچی اصل و ارزان!

Posted on
انتخاب ساعت

یکی از خریدهای عروسی، خرید ساعت مچی است. اکثر عروس و دامادها، ساعت مچی سِت را ترجیح میدهند. در هنگام خرید ساعت باید موارد زیادی در نظر بگیرید تا یک خرید مطمئن و بهینه داشته باشد که در این مطلب آنها را برای شما بیان می کنیم.

چه انتظاری دارید؟

ابتدا تعیین کنید که از ساعتتان چه انتظاری دارید و کجا می خواهید از آن استفاده کنید؟ بعد با توجه به سلیقه خود انتخاب خود را محدود کنید. برای مثال “رنگ طلایی باشد” و یا “صفحه آن حتما گرد باشد”، “اگر نشانگر تاریخ داشت بهتر است” و از این دست انتخاب ها. البته بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید نیز بسیار مهم است.

انتخاب ساعت

حتما به یک فروشگاه معتبر بروید. اگر قصد خرید یک برند معروف را دارید حتما به سایت رسمی آن سر یزنید و پس از انتخاب مدل های مورد نظر خود، شماره سریال آنها را بردارید. منظور از سایت رسمی سایت اصلی برند است. این کار خرید شما را بسیار ساده می کند و از طرفی احتمال خرید جنس تقلبی را کاهش می دهد. متاسفانه در کشور ما به دلیل روابط محدود تجاری، فضا برای اجناس تقلبی باز است. پس دقت کنید و به هر فروشگاهی اعتماد نکنید. برندهای معروف محصولات خود را به مدت دو سال گارانتی می کنند. آنها نام برند خود را روی صفحه ساعت و قفل آن حک میکنند. ممکن تولیدکنندگان ساعت های غیر اصل نیز این کار را انجام دهند اما قطعا شما ظرافت محصول اصل را متوجه خواهید شد.

حتما قیمت دلاری محصول موردنظر خود را از سایت رسمی آن به خاطر داشته باشید. قیمتی که فروشنده به شما میدهد نباید خیلی با قیمت سایت اصلی تفاوت داشته باشد. پس از اینکه خرید خود را انجام دادید، حتما برگه گارانتی مهر و امضا شده تحویل بگیرید و آدرس سایر شعب را نیز از فروشنده دریافت کنید.

خرید ساعت

کارت گارانتی را به دقت بخوانید تا بدانید شامل چه مواردی است. برای مثال اگر شیشه صفحه ساعت شکست، آیا تعویض یا تعمیر آن در طول مدت گارانتی رایگان است؟ (در بعضی ساعت ها تعویض شیشه صفحه از خرید یک ساعت جدید گرانتر می شود) برخی گارانتی ها صرفا شامل موارد فنی است. لذا تمامی سوالات خود در مورد جنس ساعت و قطعات و طول عمر آن را از فروشنده بپرسید. ابهامات در مورد گارانتی را نیز رفع کنید.

ساعت شکسته

چند پیشنهاد

اکثر برندهای معروفی که در ایران مورد استفاده قرار میگیرند مانند تیسوت، رادو و سواچ و غیره را شرکت کیش بهین وارد می کند. نمایندگی های این شرکت مطمئن ترین فروشگاه ها برای خرید یا تعمیر ساعت های برند هستند. همچنین با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس https://www.kish-behin.com/ می توانید برخی محصولات را که کمی قدیمی تر شده اند، با تخفیف خریداری نمایید.

گزینه دیگر فروشگاه آنلاین “واچ آنلاین” است. این فروشگاه معتبر هم شرایط مناسبی برای خریداران در نظر گرفته است و خرید را تا جای ممکن ساده کرده است. ضمنا بخش پیشنهاد ویژه آن تعدادی از محصولات را با تخفیف ارائه می کند. آدرس این وبسایت هم https://www.watchonline.ir/ است.